تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایرانروز شنبه با اشاره به دستاوردهای مهم این نشست چهار روزه در ایتالیا افزود: اعلام مواضع جهانی جمهوری اسلامی ایران و چگونگی مقابله با تروریسم برای همه کشورهای جهان مهم است و می خواهند با مواضع ما آشنا شوند و برای همین علاقمندان زیادی برای مذاکره با ما وجود دارد. ما در این همایش عنوان کردیم آنهایی که باعث نا امنی می شوند، در محل هایی حضور دارند که متعلق به آنها نیست و منافعی در آنجا ندارند و علت حضورشان مشکل ساز است و ناامنی بوجود می آورد. 
دریادار سیاری با اشاره به ملاقات های متعدد در این همایش با فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای جهان از جمله هلند، الجزایر، اوکراین، روسیه، اسپانیا و ...گفت: همه این کشورها به دنبال ایجاد ارتباطات دریایی با جمهوری اسلامی ایران هستند و ما نیز می توانیم با تبادل تجربه و علم و دانش و تبادل ناوگروه ها، حضور موثرتری در دریاها داشته باشیم. 
وی افزود: ما در سخنرانی خود در این همایش به تدبیر مقام معظم رهبری که فرمودند 'منافع دریاها متعلق به ملت ها است و تنها با اقتدار می توان از این منافع برای پیشرفت کشورها استفاده کرد' اشاره کردیم که مورد توجه بسیار حضار قرار گرفت. ما نیز خود را آماده کرده ایم تا حضوری با اقتدار در عرصه دریا داشته باشیم و امنیت منطقه را برقرار و برای امنیت جهانی در مبارزه با تروریسم اقدام کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ شنبه 29 مهر 1396 ] [ 22:13 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 2618
بازدید کل : 84185
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->